دانلود مقالات دانشجویی،پایان نامه ها،پروژه،سوالات استخدامی و...

دانلود مقاله،پروژه،پایان نامه،سوالات استخدامی

دانلود مقالات دانشجویی،پایان نامه ها،پروژه،سوالات استخدامی و...

دانلود مقاله،پروژه،پایان نامه،سوالات استخدامی

ترجمه مقاله ایدئولوژی اخلاقی حمایت کننده جهت کاربردهای مناسب آن

عنوان انگلیسی مقاله: Underpinning Appropriate Application Work Life Balance: What DO You Mean? The Ethical Ideology
عنوان فارسی مقاله: ایدئولوژی اخلاقی حمایت کننده جهت کاربردهای مناسب آن
دسته: روانشناسی - علوم رفتاری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 این مقاله به طبقه بندی تعاریف WLB بر طبق چارچوب ایدئولوژیهای اخلاقی پرداخته است. با درک و فهم چشم اندازی که تعریف WLB در آن شکل گرفته است، استفاده کنندگان عملی از آن و دانشگاهها بهتر می توانند به ارزیابی اهمیت آن برای کاربردهای خاص بپردازند. اگرچه هم اکنون، بسیاری از تعاریف دارای ماهیت مطلق بوده و بیان کننده تعادل مناسبی که می بایستی همه بدنبال آن باشند، هستند؛ نویسنده بیان می دارد که، تعاریفی که نشان دهد چشم اندازها موقعیتی و اقتضایی هستند برای دانشگاهها و افراد عمل گرا با ارزش تر می باشند. تعاریف ناشی از چشم انداز اقتضایی این فرصت را فراهم می نماید که به جستجوی فاکتورهایی برویم که در دستیابی به WLB برای گروهی خاص از افراد کمک کننده باشند. هنگامی که تعریف WLB برای گروهی خاص از افراد در سطح وسیعی مورد موافقت واقع گردد، آنگاه می توان معیارهای WLB و ابتکارات مربوط به آن را با توجه به این تعاریف ایجاد نمود. این موضوع می تواند فراهم کننده خطی برای تعیین محدودیت ها جهت تجزیه و تحلیل تطبیقی برنامه های WLB باشد. لذا در این مقاله، کاربردهای WLB برای مداخلات مدیریت تحول و مدیریت تغییر نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
اختلاف نظرات درباره تعاریف WLB
اگرچه ادبیات درباره WLB کامل و انباشته می باشد، اما تعاریف  WLB بسیار متنوع می باشد. Sharp به عنوان اولین روانشناسان به این نتیجه رسید که تحقیقش دچار کمبودی از اجماع و توافق در میان کسانی که در تحقیق وی مشارکت کرده بودند، می باشد. با توجه به اینکه کدام یک اخلاقی و کدام یک غیراخلاقی می باشد. به همین صورت در WLB نیز عدم وجود اجماع درباره تعریف کلمه «تعادل» و کاربردهای اخلاقی آن به عنوان یک مشکل مطرح است. هر کدام از تعاریف WLB دارای یک چشم انداز ارزشمند می باشد که تعیین کننده آن است که چه فاکتورهایی در رابطه با دستیابی به تعادل میبایستی مورد توجه واقع شود و می توان این تعاریف را با توجه به ارزش این چشم اندازها و با استفاده از طبقه  Forsyth (1980) از ایدلوئوژی های اخلاقی دسته بندی کرد. درک چشم انداز ارزشمند برای استفاده و کاربرد مناسب تعاریف WLB امری حیاتی می باشد.
تقریباً هر مقاله ، تعریفی متفاوت از اینکه WLB در واقع چه می باشد، دارد. Kirchmeyer (2000) به عنوان یک مؤلف و نویسنده فعال در زمینه WLB، این ادعا را تأیید کرده است که «کسانی که در مورد تعادل کاری می نویسند به طور دائمی و کلی تعریف خود را از این عبارت مشخص نکرده اند و به ندرت به دنبال معانی آن بوده اند. با این حال Lewis، RaPQP و Gambel (2003) بیان کرده اند که عبارت، تعادل زندگی کاری، همچنان سؤال برانگیز است؛ چرا که این عبارت به طور کلی نقش های فعالیت غیرکاری را در برمی گیرد. Greenhous، CollinوShaw  (2003) نیز بیان کرده اند که «تعاریف از تعادل در کل ناپایدار بوده و با هم سازگاری ندارند و در نتیجه اندازه گیری آن را نیز مشکل ساخته اند». با این حالWoy danoff  (2005) اشاره می کند که استفاده غیرهمسان از مفهوم تعادل در تحقیقات قبلی باعث ایجاد سردرگمی در ادبیات شده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله روش های خوشه بندی لاگ های وب سرور

عنوان انگلیسی مقاله: Web Log Clustering Approaches – A Survey
عنوان فارسی مقاله: روش های خوشه بندی لاگ های وب سرور(وب لاگ) یک بررسی.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به سازمان دهی هرچه بیشتر اینترنت و شبکه گسترده جهانی برای انجام تجارت و کسب و کار، لازم است که برنامه ریزی های استراتژیک و تکنیک های راهبردی جهت جهت تجزیه و تحلیل در این زمینه مورد بررسی قرار گیرند.به همین منظور ، ما یک بررسی و مطالعه اجمالی از تحقیقات و کارهای علمی اخیر در زمینه وب کاوی را با تمرکز بر روی سه روش و دیدگاه در رابطه با خوشه بندی وب ارائه می دهیم.تجزیه و تحلیل خوشه بندی ، یک الگوریتم داده کاوی با کاربرد وسیع می باشد که در واقع فرآیند تقسیم بندی یکسری از داده ها به شماری از خوشه هاست که هر داده ای ، شباهت بالایی با داده های دیگر در همان خوشه دارد اما از دیگر داده ها در خوشه های دیگر متفاوت است.
در این تحقیق علمی ، ما سه روش متفاوت را پیرامون وب کاوی بررسی کرده و سپس مزایا و معایب آن ها را آنالیز و تجزیه و تحلیل می کنیم و در پایان بر مبنای موثر ترین الگوریتم بدست آمده و همچنین نتایج حاصل از آزمایشات انجام شده بر روی فایل های وبلاگی گوناگون،  به یک نتیجه گیری کلی دست پیدا می کنیم.
لغات کلیدی : وب کاوی-web usage mining (یکی از انواع  وب کاوی)-لاگ های وب سرور(وب لاگ ها)-خوشه بندی 1.مقدمه
وب کاوی که با عنوان وب لاگ کاوی نیز شناخته می شود ، فرآیند استخراج الگوها و طرح های قابل توجه از جستجو در فهرست قابل دسترسی به وب می باشد. وب کاوی در واقع کاربرد تکنیک های داده کاوی به منظور کشف الگوهایی از وب می باشد. کاوش استفاده ی وب، روش پیداکردن کاربرانی است که در اینترنت به دنبال اهداف خاصی می گردند. بعضی از کاربران ممکن است به دنبال داده های متنی باشند در حالی که بعضی دیگر ممکن است بخواهند داده های سمعی و بصری را از اینترنت دریافت نمایند.
کاوش استفاده ی وب به ما کمک می کند تا الگو هایی از گروه های مشخصی از افراد را که به مناطق مشخصی تعلق دارند پیدا کنیم.هر زمان که درخواست هایی جهت تخصیص منابع دریافت شود ، سازمان های سرویس دهنده ی شبکه ، به محاسبه داده های جمع آوری شده درباره ی کاربران می پردازند.لاگ های وب سرور یک منبع مهم برای انجام وب کاوی محسوب می شوند چرا که به طور دقیق ، رفتار مرورگری تمام مشاهده کنندگان سایت را ثبت می کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله یک سیستم خبره فازی عصبی برای تشخیص

عنوان انگلیسی مقاله: A Hybrid Fuzzy-Neural Expert system For Diagnosis
عنوان فارسی مقاله: یک سیستم خبره فازی عصبی برای تشخیص.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
منطق فازی،یک شبکه عصبی و سیستم خبره است که برای ایجاد یک سیستم تشخیصی ترکیبی با یکدیگر ترکیب شده اند.با استفاده از چنین سیستمی ما یک روش جدید برای فراگیری مبانی دانش استفاده می کنیم. سیستم ما شامل یک سیستم خبره فازی همراه با یک بیس دانشی با منبع دوگانه است. دو سری قوانین لازم هستند ، که به صورت استنباطی از مثالهای ارائه شده و به صورت استقرایی توسط فیزیک دانان بدست آمده اند. یک شبکه عصبی فازی سعی میکند که از داده های نمونه یاد گرفته و این اجازه را می دهد که قوانین فازی برای دانش پایه را استخراج کنیم.تشخیص electroencephalograms با تفسیر عناصر نموداری بعنوان یک نوع مشاهده در روش ما بکار گرفته می شود. نتایج اولیه نشان دهنده احتمالات مورد نظر با استفاده از روش ما می باشد.  
مقدمه:
روشهای تکراری شناسایی و ارزیابی پدیده خاص را کار تشخیصی می نامند ،که یکی از کاربردهای اصلی برای هوش مصنوعی (AI) می باشد. با توجه به اینکه رنج وسیعی از چنین کاربرهای تشخیصی وجود دارد . اگرچه رنج وسیعی از چنین کاربردهای تشخیصی در پزشکی وجود دارد ولی این بخش مورد توجه استفاده کنندگام از هوش مصنوعی قرار دارد. عمومی ترین روشهای AI در بخش پزشکی مبتنی بر دانش و مدلسازی رفتار تشخیصی متخصصان است .  انواع مختلفی از چنین سیستمهای خبره ای از زمانی که SHRTLIFFE روش SHRTLIFFE MYCIN   را بعنوان یک سیستم خبره برای تشخیص آسیبهای خونی انسان طراحی و معرفی کرد ، بوسیله پزشکان مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از بزرگترین مشکلات بر سر راه طراحی یک سیستم خبره مناسب ، گردآوری و دانش پایه آن است. ما روش جدیدی را معرفی میکنیم که در آن دانش پایه با منبع دوگانه بوسیله یادگیری قیاسی واستقرایی ایجاد می شود. شیکه های عصبی نیز از این راه برای تشخیص استفاده میکنند . آنها قادرند رابطه بین مجموعه داده ها را با داشتن اطلاعات نمونه که نشاندهنده لایه های ورودی و خروجی آنها است ،یاد بگیرند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

عنوان انگلیسی مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing
عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم.
دسته: مدیریت -  بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد. بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند. با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد. متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید. در این مقاله ما روش تصمیم گیری متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم، ارائه می کنیم. ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می پذیریم تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم. با این یافته ها نقشه استرتژی را طراحی می کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می کند تا مجموعه فعالیت متوالی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند. در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده آلی برای مجموعه فعالیتهای موثر منتهی می شود. 
کلمات کلیدی: تصمیم گیری های متوالی، یادگیری تقویتی، استراتژی بازاریابی مستقیم، مدیریت ارتباط با مشتری، نقشه استراتژی های بازاریابی
مقدمه :
بازاریابی مستقیم یکی از روشهای بسیار موثر برای حداکثر کردن سودهای مورد انتظار است. تعدادی از روشهای یادگیری که به قیمت حساس هستند بر مشتریان سودآوری پیش بینی شده در بازاریابی مستقیم تاکید می کنند. با این حال، هدف معمولی این روشها فقط حداکثر کردن سود کوتاه مدت مرتبط با هر مجموعه فعالیت بازاریابی است. آنها تمامی تعاملات خروجی های تصمیم گیری را نادیده می گیرند، با اینکه ممکن است توالی از تصمیمات بازاریابی در طول زمان شکل بگیرد. این استراتژی های تصمیم گیری مستقل نمی تواند ضامن حداکثر کردن سودهای کل در دوره زندگی مشتری باشد چون انها اغلب وقتی تصمیم گیری ترتیبی در طول زمان پیش بیاید، تعاملات بین نتایج تصمیم گیری را نادیده می گیرند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله تصور زنان در مورد برابری در استخدام

عنوان انگلیسی مقاله: FEMALE PERCEPTIONS ON EMPLOYMENT EQUITY: IS THE GLASS CEILING CRACKING?
عنوان فارسی مقاله: تصور زنان در مورد برابری در استخدام: آیا سقف شیشه ای در حال شکستن است؟
دسته: اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف اصلی این مطالعه، ارزیابی این است که آیا هیچ تفاوتی بین گروههای جنسیتی در ارتباط با برابری در استخدام وجود دارد یا خیر. نمونه ای متشکل از 4729 شرکت کننده از شرکت ها و صنایع مختلف پرسشنامه عدالت استخدامی را پر کردند. نتایج ANOVA نشان داد که تفاوت قابل ملاحظه ای بین گروههای جنسیتی وجود دارد اما تنها نسبت کوچکی از واریانس، تفاوت های ادراکی در مورد عدالت در استخدام را نشان می داد. بنابراین این ابزار تا حدودی در برگیرنده اعتبار افتراقی می باشد. علاوه بر این، تحلیل در سطح پرسش ها نشان داد که تفاوت قابل ملاحظه ای بین گروه های جنسیتی وجود دارد اما این تفاوت ها را نمی توان به تصور قالب جنسیتی نسبت داد. اقدامات عدالت در استخدام، از دیدگاه مدیریتی اهمیت فراوانی دارد تا موضوع تبعیض جنسیتی مشخص گردد. 
«علیرغم اینکه زنان در دنیای تجاری امروز اهمیت بیشتری یافته اند، تعداد بسیار اندکی ازآن ها حقیقتاً به مشاغل سطح بالاتر دست یافته اند» (Ellman، 1963). به نظر می رسد که نگرانی ها در مورد برابری جنسیتی در استخدام از دهه شصت تاکنون موضوع بحث بوده است. مطالعات قبلی نشان داد که مردان جایگاههای حیاتی را در سازمان ها به خود اختصاص داده اند و زنان در مشاغلی مشغول به خدمتند که نفوذ، جایگاه و درآمد پایین تری دارند. در تلاش برای مشخص نمودن ناعدالتی جنسیتی ارزیابی های مختلفی صورت گرفته است. 
ارزیابی ها برای مشخص نمودن نابرابری جنسیتی
مداخلات قانونی نظیر سیاست های فرصت های استخدامی برابر (EEO) و طرح افرمتیو اکشن در کشورهای مختلف جهان وضع گردید تا به موضوع عدالت و تبعیض در محیط کار بپردازد. اما به نظر می رسد که نابربری همچنان ادامه دارد (Humphries و Grice، 1995). Mavin (2001) عنوان نمود که الگوها و رویکردهای زندگی مردان حفظ شده و زنان هنگامی که با مسئولیت های خانوادگی مواجه می شوند، متضرر می گردند. زنان مجبور می شدند تا بین پیشرفت در مسیر شغلی و استحکام خانوادگی یک مورد را انتخاب نمایند. حال اگر این مشکل از دهه 60 تا قرن 21 وجود داشته و قوانین حمایتی برای آن وضع شده است، برای بازارهای کار در حال ظهور نظیر آفریقای جنوبی موضوعی قابل بررسی است. قوانین ملی و بین المللی برابری استخدامی در تلاش است تا برابری زنان و سایر گروهها را در تمامی طبقات و سطوح شغلی تضمین نماید (Thomas، 2002). در این قوانین و آثار مرتبط با آن، مفاهیم مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. بررسی ملزومات فرصت های برابری استخدامی سودمند خواهد بود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید